Náš tým

/Náš tým
Náš tým 2018-09-19T15:51:03+00:00

Vedení školky

PhDr. Michal Havlíček

Ředitel školky

Původní záměr vzdělávat studenty gymnázia v jazyce českém a anglickém se v průběhu doktorandského studia na Karlově univerzitě zúžil na literární vědu a následně v dobách předrevolučních na činnost překladatele odborných textů na volné noze.

Po revoluci jsem se jako mnoho jiných vysokoškoláků s pedagogickým vzděláním musel z ekonomických důvodů překvalifikovat na jinou činnost. Jako daňový poradce jsem se seznámil s paní Klárou Svobodovou a její vizí založit dvojjazyčnou školku a školku. Od roku 2005, kdy jsem byl přizván ke spolupráci na realizaci tohoto projektu, se především jako praktik ve styku se státní správou podílím na jeho rozvoji dodnes.

Mými zálibami jsou hudba, malování a piškvorky; ve volných chvílích tak při hudbě maluji nebo hraji, případně si od stojanu se štětcem mezi zuby odskakuji k počítači odehrát zápas piškvorkové ligy.

Mgr. Klára Svobodová

Jednatelka a manažerka

To, že jsem měla už v dětství sen otevřít si vlastní školu, jsem zjistila až po té, co jsem to udělala.

Psal se rok 1978 a v televizi běžel seriál Alpské Lyceum – už to, že si to tak dlouho pamatuji, znamená, že to pro mě bylo opravdu zásadní. Už tenkrát (byla jsem ve 3. ročníku ZŠ) mi přišla úžasná ta autonomie školy, to, že o škole rozhodují studenti a učitelé, že je tam i nějaký majitel, kterému na škole záleží.

Vždycky mě zajímaly jazyky, cestování a odlišné kultury, a protože jsem 10 let provozovala soukromou jazykovou školu nejen pro děti (ale hlavně pro ně), věděla jsem, že jazyky je možné se naučit mnohem efektivněji a zábavněji, než se to děje při běžné výuce ve školách.

V roce 2004 jsem proto s kamarádem Michalem Havlíčkem otevřela dvojjazyčnou mateřskou školu v Hradci Králové, o rok později i v Pardubicích, o dva roky později školu, a o další dva roky později jsem školu pro obě města propojila do jedné.

Po dobu existence školy jsem zjistila, že stejně efektivně a poutavě lze vyučovat i ostatní předměty, včetně (mnou celou školní docházku nenáviděné) matiky, fyziky a chemie.

Ačkoliv je slovo multikulturalismus poslední dobou považováno skoro za „sprosté“, já v něj stále věřím. Věřím, že je to jediná cesta k toleranci a porozumění mezi národy i jednotlivci.

Mgr. Renata Štěpánková

Zástupkyně ředitele MŠ

Reflecting on my educational experiences, I appreciate the vast impact that teachers make on the lives of children. I completed my Master’s degree in Teacher Training in 2010 and have been working within the child care environment for the last few years. During this time I have gained experience in working with children across a wide range of ages, cultures and social backgrounds. I have worked in both public and private nurseries. I also have experience in non mainstream education such as Steiner kindergarten.

I have spent five years (2010-2015) in the UK which has been a great experience. During my time in the UK, I completed courses I felt would increase my skills as a teacher. These included a course Supporting Children and Families with EAL, a Listening Skills course and a Counselling and Psychotherapy course. I believe that better understanding ourselves can help us to work more effectively with other people (children, parents and colleagues).

I try to lead a balanced life and apply this same philosophy to my work. My teaching experience in the Early Years Foundation Stage (EYFS) has helped me to develop an etiquette that enables me to help children to learn and grow. I believe it is very important to respect each child as an individual with their own unique needs. In order to do this, I aim to get to know them as well as possible and liaise with the parents.

Hana Černohlávková

Provozní, asistent pedagoga

Mateřská škola

Zuzana Pavlíčková

Jmenuji se Zuzana Pavlíčková a je mi 34let. Už od malička jsem věděla, že chci být učitelkou.Šla jsem za svým snem a vystudovala pedagogickou školu v Litomyšli obor pedagogika volného času, který mi dává možnost pracovat nejen ve školce, ale i v družině a na internátu. Po studiu jsem dostala nabídku zdokonalit svou angličtinu přímo v Anglii, nabídku jsem přijala a na “rok” odcestovala do malebné vesničky Highworth. V Anglii jsem nakonec zustala deset let. Svému snu jsem ale nepřestala být věrná a pracovala jsem s dětmi po celou dobu.Po návratu zpět do Čech jsem externě vyučovala angličtinu ve školkách a později nastoupila do školky v Hlinsku jako učitelka. Mám čtyřletého syna a bydlíme v malé vesničce u Hlinska. Miluju přírodu, sport a hudbu. Hraji na piáno a zobcovou flétnu . Aktivně se věnuji jízdě na kole, turistice a lyžování. Práce s dětmi mě naplňuje a mým cílem je, aby se děti učily hrou a chodily do školky rády.

Steve Mark Kay

My names is Steve and I herald from Lancashire, England. My home region is very beautiful and an important part of the UK. We have wonderful countryside and famous cities such as Manchester and Liverpool have Lancashire roots.

I neither drink nor smoke and live as naturally as possible as such I enjoy healthy eating, camping, the great outdoors as well as reading.
I believe our children are our future and I believe that parents should set a good example for their offspring so that our world can flourish.
I taught many years in Hradec Kralove but my children have moved to Pardubice and I want to be close to them. As for my teaching, I am patient but I also have high expectations. I like a natural environment in the classroom and believe that this is the best way in which to learn in an interactive way between the teacher and the pupils. Between 2004 and 2009 I worked for the biggest language school in Hradec Kralove. I trained teachers and taught students aged between 9 and 80. I then with my then wife ran our own school until 2014 and continued with preparing students for Cambridge exams.
Between 2014 and 2017 I taught at SNP school.
I look forward to meet you.
Steve.